21 januar, 2013

Smykker er og vil altid være prikken over i'et



Uuuuuh, kender I det når man bare føler at dét her smykker bare er prikken over i'et på ens sæt? Det gør jeg og jeg elsker (!!) den følelse. Den er heeeeeeeeeeeelt fantastisk.

Her i lørdags var jeg i Bilka med min far efter en lang arbejdsdag i kiosken og der købte jeg halskæden, som I kan se på billede nummer to. Den var på tilbud og kostede kun 30 kroner! Jeg var naturligvis overglad da jeg så prisen og smed med det samme halskæden ned i vores indkøbskurv. Den måtte jeg bare eje! Jeg er vild med hvordan den er bygget op .. hvis I forstår mig, ha? Og farverne på de tre trekanter er jo guddommelige. Man skulle nærmest tro smykket var lavet til mig! Dét her er kærlighed ved første blik, folkens. Se og lær, hahahahh. På det første billed ser I et armbånd - lavet af mig. Ja jaaaaaaa, jeg ved hvad I tænker! Hvad søren? Er hun også kreativ? Ja kære venner, jeg er faktisk meget kreativ, ha. Jeg købte nogle farvede træperler, en lædersnor (samt nogle vedhæng, men dem har jeg ikke brugt endnu) fra netbutikken 1001perle og i søndags kom de hjem til mig. Jeg var ellevild og gik igang med perlerne med det samme. And see how it turned out! Jeg er personligt vild med det barnlige og søde look armbåndet har og jeg kunne bestemt finde på at tage det på til en lille sød skjorte. Ellers er der faktisk ikke sket så meget mere her på det sidste. 

2 kommentarer: