14 januar, 2013

Jeg har haft så travlt, så travlt
Grunden til manglen på indlæg


Det sidste indlæg jeg skrev var den sjette januar 2013. Oh god. Jeg er sgu virkelig ked af manglen på indlæg. Jeg har bare haft så damn travlt. Her efter juleferien er jeg begyndt at få mange lektier for og jeg ved ikke om jeg har fortalt jer det, men min farmor er meget syg (jeg ønsker ikke at gå i detaljer) så størstedelen af det nye år har gået med en del hospitals besøg. Men hun kommer hjem i dag. Så er jeg begyndt at løbe og begynde på en sundere kost. Det er mit nytårsfortsæt og det går faktisk ekstremt godt!! Jeg løber eller cykler 2-3 gange om ugen og jeg har skæret gevaldigt ned på mit slikforbrug. Derudover er jeg begyndt at bruge cirka en halv time om dagen til at slappe fuldstændig af. Til at afstresse. Jeg hører rolig musik, prøver nogle forskelige ansigtmasker og glemmer alt omkring mig. Det lyder lidt .. tja, underligt. Men det er faktisk rigtig dejligt. At glemme alt det forfærdelige rundt omkring én. I skulle tage at prøve det. Jeg har også lavet fuldstændig om på mit værelse. Jeg er ikke færdig med det endnu, men når jeg er, så skal I nok få et billede. Så altså kort sagt: jeg har haft pænt travlt her i det nye år. 

Her i fredags (mener jeg det var?) begyndte det at sne! Det var egentlig hyggeligt nok, med en smule sne, men nu er det mandag og der er kommet mindst 10 centimeter sne. Nu er det ikke hyggeligt mere, nå. Jeg hader kulde. Men jeg hader også insekterne og den ekstreme varme (vi nogle gange har i Danmark) om sommeren. Mine favorit årstider er helt bestemt forår og efterår. Forår = det hele starter på ny. Efterår = det hele slutter. 

Hey, jeg skal lige huske at spørge jer om noget inden jeg runder af: jeg læser meget, som I jo ved. Så altså tænkte jeg på om jeg burde anmelde nogle bøger herinde? Sådan at I kan se om de bøger jeg læser er noget for jer? Jeg har ihvertfald tænkt mig at anmelde en bog jeg næsten lige har læst, den hedder Blue Blood og er en vampyr-fantasy-bog (iiiih), så se frem til det! Men hvad synes I egentlig om idéen om at anmelde bøger herinde? Skriv det i en kommentar!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar