30 januar, 2013

Bowling med klassen!!



I dag var jeg ude og bowle med min klasse - i skoletiden! Luuuuksus, ha. Ej, det var nu meget hyggeligt, selvom jeg virkelig stank til det. Jeg fik ikke én eneste strike .. jeg er sikker på at der er noget galt med mine bowlingkugler. Det er garanteret dem der er skyld i det!! Oh well, efter vi havde bowlet fik en times tid til at gå lidt rundt i byen, da bussen kom senere. Så jeg smuttede på Subway og købte verdens lækreste sandwich - tro mig, den var ekstremt lækker! Se selv på billedet, jeg mener; LOOK AT THAT BEAUTY. Og ham manden der stod der var så sød at give mig 2 kroners rabat og en gratis kage. Lucky me, huh? Så smuttede vi en hurtig tur i Bryggen for at købe lidt at drikke. Og da jeg gerne ville købe et eller andet til mine søskende gik jeg i Søstrene Grenes og købte nogle slikkepinde, ha. Dem blev de sateme også glade for, kan I tro. Jeg håber I forstår ironien, hahahahh. Det har virkelig været en ekstremt hyggelig dag!

Forresten er jeg snart færdig med mit værelse, så jeg går ud fra at jeg laver en roomtour .. snart, ha. Så se frem til at se meget mere herfra! Fred på jorden. 

2 kommentarer:

  1. Da vi var ude og bowle skete der også et eller andet med mine kugler....... bowlingekugler u know. Jeg forstår det ikke, er ellers så dygtig :((

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen det er sgu da de der bowlingkuglers skyld, puha

      Slet